sträckning på gång?

09 Mar, 2010 - 22:51 ☆ glada dagar

plötsligt fick jag ont i baksida lår när jag skulle iväg till kvällens pass. känns nästan som jag fått en liten sträckning. inte alls bra. kunde inte riktigt göra utfall.... jag hoppas det är bra imorgon för jag måste säga att jag inte har tid med någon sträckning just nu....



känner att jag kanske har slarvat med att sträcka ut mina baksidor.... men nu ska jag avakta och se om det blir bättre. måste ju kunna kicka på bc releasen på torsdag:)


Se till att ni värmer upp före träningspassen och stretchar ut efteråt. ont i baksidan är inte alls något roligt problem.

det skulle vara skönt att gå till någon som kan ge kroppen en omgång. sträcka ut och knaka och massera stela trötta och onda muskler! :) det vore något... ska se till att unna mig det så fort jag får tid!

sov gott och godnatt på er
kram
pe


Kommentarer
Josefine säjer:

ska göra tatuering ;D hehe kommer snart!!

2010-03-10 @ 00:26:02
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback