hurra för pe

28 Mar, 2010 - 22:56 ☆ glada dagar
Jag hade jag gett mig fan på att köra ett konditionspass i gymmet efter mina funkykidz lektioner! Hade egentligen inte någon lust när väl tiden var inne... men jag knöt på löparskorna och ställde mig på bandet! Efter 30 minuter var jag dock less och hade kramp i benen och allt annat jobbigt.. så då bytte jag till crosstrainern och körde på den i 35 minuter!

Kände mig så nöjd efteråt när jag hade ett träningspass bakom mig, trots att jag inte alls var så sugen på det innan!

Så jag har lärt mig 2 saker idag:
1)
Om du har bestämt dig för något så är det lättare att få det gjort!
2) Träningen känns lättare med variation!

Kommentarer
Bragerebekka säjer:

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-02-21 @ 10:43:19
Blogg/Hemsida: http://bragerebekka.bloglyric.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback