kaos

25 Mar, 2010 - 15:08 ☆ glada dagar
snart ryker det från skallen tror jag! det är danskoreografier, träningsplaneringar, body combat pass, danceaerobic pass... som slåss om att få plats i skallen!

(det kanske vore mindre att tänka på om man körde traktor istället för att hålla på med kreativa saker som dans och träningspass)

Jag är lite slut efter dagens 3 uppträdanden med "turne succé" och musik o dansskolan. Skulle vilja sova en stund men det ska lagas mat och gå igenom passen till ikväll.. kan känna en liten panik nu faktiskt! Men när det väl är dags så finns det inget roligare att ha pass. Men såhär innan känns det stressigt att ha koll på allting...
 
Cowboy version av låten "let me entertain you" är ett nummer som verkar gå hem på alla skolor hihi:)
lite bilder innan det var dags...

Jag blir trött efter en dag med uppträdanden och sedan pass på kvällen, när jag måste ge så mycket av mig själv hela tiden! Efter att ha varit på G en hel dag och hållt energin på topp brukar det komma en ordentlig urladdning när jag kommer hem på kvällen och jag bara sjunker ihop i soffan av trötthet...

Det är inte så att jag gnäller för jag det är ju så fantastiskt roligt det jag gör! Men tröttheten när jag väl får komma ner i varv går inte att beskriva... Trött på ett skönt sätt förvisso... men dock trött...

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback