minnen fina minnen

24 Mar, 2010 - 22:08 ☆ glada dagar
När min kompis Helena var här fick jag några kort av henne med fina minnen. Tänk så liten man såg ut för bara några år sedan. Åh vilka fina minnen med danslärarutbildningen...


en gång tog vi tåget till Sthlm. :)


En gång sminkade vi oss inför en kommunturne när vi var runt och dansade med föreställningen "vi i skogen" :)


En gång blev det sommarlov och sista dagen tillsammans i Piteå på musikhögskolan


En gång var vi med i smask och dansade bland annat som... eh hemmafruar:)


En gång var jag o Stina ungefär 5 år yngre och en gång kramades jag o Anna-Linda en vinterdag :)

Det bästa med minnen är att man får uppleva allting en gång till! Finns det något härligare än fina minnen?
Har ni något roligt minne? Kanske någon som har något minne av mig? Något galet som jag gjort tillsammans med er?

God natt på er alla fina!
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback