ni förstår väl?

21 Mar, 2010 - 23:01 ☆ glada dagar
Ni förstår väl att vissa bilder jag lägger upp på bloggen inte ska tas för seriöst...?


Haha jag är osminkad på varendaste bild och mina poser är meningen att dem ska vara överdrivna och fula! haha så ta dem inte på stort allvar, för det är inte så att jag försöker lägga upp några snygga kort direkt!!


Jag visar mina mest mänskliga foton.. hehe. Att jag lägger upp träningsbilder är ju förståss för att detta är en träningsblogg där jag skriver mest om träning.



Det är lättare att läsa också om det finns med lite fula bilder här och var. Men för guds skull våga skratta åt mina kort för det bjuder jag på:).... jag är ingen tjej som tror att jag snygg och därför har med massa ego bilder! Det är för att det ska vara lättläst och för att ni får se hur fjantig jag egentligen är och ser ut! hohooo:)




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback