ögongodis! våga bära skor med färg!

03 Mar, 2010 - 14:04 ☆ glada dagar

I väntan på våren och varmare tider behövs lite färg på skorna!!


På rea hittade jag dessa färgsprakande juveler för 250 pix. Det tycker jag dem var värda helt klart!

Tror att det måste vara juniorskor dock med tanke på texten som finns på insidan av remmarna... haha

ser kanske lite fjantigt ut *skratt*... Men det syns inte när man stänger dem. Och dessutom stämmer det ju himlans bra in på mig så :)

Vill jag inte ha det fullt så färgglatt längre fram så byter jag bara till svarta snören!
Vad tycker ni?? Fint med färg? För mycket?
Själv gillar jag dem tokmycket och säger bara våga bära färg på skorna! haha...

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback