passar på att träna innan ledigheten!:)

30 Mar, 2010 - 09:56 ☆ glada dagar

Igår (måndag) blev det ett morgonpass i form av Bodycombat med extra vikter och ett magpass. Sedan var det Boxningträning på kvällen där jag la upp två cirkelpass. Ett lite långsammare och ett med puls. Kändes bra, jag var då trött själv iaf! :)


Köpte nya längdskidor igår! Tyvärr var det väldigt utplockat och dem pjäxor som fanns kvar var dessa med blått.... Ville ha svarta men man kan inte få allt här i världen! Dem känns sköna iaf, och nu har jag skidor som jag kan åka med i träningssyfte! Känns så bra:) Så trots att de inte är dem snyggaste pjäxorna ska jag susa fram hela påsken.. hihi


På tal om påsk!
Jag hade nyss danslektion med en grupp 6åringar och dem tyckte att mina påskfjädrar var sååå fina! Vi tittade på hur fint dem föll i luften och sedan virvlade vi runt som fjädrar....

Snart har jag danslektion med elever i årskurs 2. Sedan i eftermiddag har jag danceaerobic med en viktminskningsgrupp. Efter det ska jag o Mia teama Bodycombat (eftersom sofia stackarn är sjuk). Som vanligt avslutas min träningstisdag med ett MAQ pass.  

Har ni en skön dag?
kram kram
Pe


Kommentarer
Jennifer säjer:

Härligt MAQ pass :). Man blir härligt slut efteråt :D

2010-03-31 @ 20:41:41
Blogg/Hemsida: http://jennifernording.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback