robot, fisk eller mitt emellan?

30 Mar, 2010 - 21:09 ☆ glada dagar

Till mina två sista danslektioner idag hittade jag inspiration från några vykort! :) Vi rörde oss som robotor, rörde oss över golvet som fiskar, gjorde olika konster och blev galna som "crazy frog" haha!
Hittade så passande musik också till mina bilder så det blev kanon!:)

Ikväll har jag hunnit ha 3 pass på gymmet. Danceaerobic (en enklare variant med en grupp. så inga hopp och lite långsammare tempo!), Bodycombat och MAQ! Nu är jag fruktansvärt hungrig så måste äta äta äta!!!

Sedan ska jag packa väskan inför fjällen! Och inför dansundervisning i Arvidsjaur! En härlig dag att se fram emot imorgon alltså!

Hur har eran dag varit?

Pe

Kommentarer
Anna säjer:

Nej vi har inga direkta påskplaner, jag ska ställa ut bilbo på långfredag sen får jag se! Vad har ni för påskplaner? Puss & kram

2010-03-31 @ 09:37:41
Blogg/Hemsida: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback