sköna träningsprylar

09 Mar, 2010 - 10:23 ☆ glada dagar
Hittar så mycket härliga träningskläder på stadium. Funderar på att fara till Luleå eller om jag ska beställa på internet. Det är bara så krångligt med storlekar. Inte ofta kläder passar när jag beställer.


Luvtröja och shorts från Nike. Jag gillar verkligen rosa. Det är en färg man blir glad av! :)
Rosa känns härligt flickigt också.


Rosa byxor från Soc och rosa byxor från Adidas. Gillar förvisso inte att träna i varma (bomulls) byxor men det är perfekt att mysa i hemma, eller dra över träningsbyxorna till och från gymmet.


Tunna jackor från adidas och nike!


Blått linne och kofta från soc. Det är alltid fint med blått :)


Luvtröja och kofta från Nike. Den vita är så fin tycker jag! (finns i fler färger)

tshirt version av den vita koftan!

blå kofta från adidas. Älskar kragen!


Linnen från Nike! Den lila är så härlig, tänk vad bra man skulle träna i den....

Till sist lite ögongodis i form av väskor!! Vem gillar inte en härlig väska?:)

Man skulle le hela vägen till träningspasset med någon av dessa på axeln! Oj vad jag älskar färg. Speciellt på väskor, skor och linnen. Jag föredrar svarta träningsbyxor, vet egentligen inte varför men det har bara blivit så. Svart nertill och gärna färg upptill!

Titta in på stadiums hemsida: http://www.stadium.se/

Eller är det någon som vill följa med till Luleå och gå in på stadium??

kramkram
Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback