ÄNTLIGEN

23 Maj, 2010 - 22:41 ☆ glada dagar
FICK JAG TRÄFFA STOREBROR, LINA OCH MAGEN! :)
Jag blev så glad att tårarna rann när jag träffade dem! Det var så länge sedan, Linas mage har blivit stor och lilla jag som ska bli faster. Att inte gråta är ju omöjligt!

I lördags blev det en tripp till Sundsvall för att träffa Storebror, Lina och magen. Jag har köpt brorsans gamla bil, den röda "ferrarin" ;), och hans nya bil körde jag & Nicke ner från Piteå. Så vi styrde upp ett bilbyte i Sundsvall som är ungefär halvvägs för oss alla att åka. Det var så härligt att träffa dem igen!



Som vanligt blev det massa träningssnack. Jag älskar att träffa storebror och prata träning! :) I foajen på hotellet blev det att visa olika övningar för varandra.... haha.... lovely! På hotellrummet var vi såklart tvungna att stå på händer, testa min utmaning och annat galet. Det är så inspirerande med brosan eftersom han kan så mycket om träning och alltid har någon ny övning att tipsa om!

 

ja på stan i sundsvall kan man ha mycket skoj:)




Det var helt underbart att se på Linas mage (nu blev det verkligare att jag faktiskt ska bli faster), prata träning, äta god mat och efterrätt, ta en promenad i Sundsvall, kramas och skratta!
Nu längtar jag till Juli när vi träffas igen:)

Har ni haft en bra helg?

Pe 



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback