dans och boxningskväll

03 Maj, 2010 - 23:04 ☆ glada dagar
ikväll har jag undervisat... om bara några veckor ska eleverna ha våruppvisning. för mig känns det lite stressigt... har inte haft så många veckor att jobba fram något. Elever är borta... jag kommer in som vikarie.. svårt att få ihop en koreografi och hinna lära ut. Därför har jag valt att göra en lättare dans för att det ska hinnas med...
ja det känns väl sådär. det är svårt att känna sig nöjd som lärare. skulle helst vilja ha massa tid att skapa!

Till den här låten ska eleverna få dansa! ganska svängig måste jag säga :)


Sedan var det dags för träning med boxningsklubben. dem var många idag, kul! och som vanligt jobbade dem så bra! det är så roligt att se hur dem blir bättre! starkare, bättre teknik, bättre kroppskontroll... :) det händer hela tiden något hos alla. ja det är inte bara min förtjänst utan Roger som också har en träning ska ha mycket cred. och boxarnas vilja och engagemang :)

Jag måste bjuda på lite boxningsklassiker. erkänn att träningssuget kommer?

God kväll på er.

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback