en sån där torsdag

13 Maj, 2010 - 19:56 ☆ glada dagar


Åhej



Åhå



Åjdå

 åå?

ååå?

Japp såhär roligt kan man ha det mot en vit vägg efter att ha sprungit 10 km!
Svettig och snygg..

Löparturen, eller jag borde kalla den joggingturen, gick väl bra och dåligt måste jag säga. Konditionsmässigt hade jag kunnat ta upp mitt långsamma tempo rejält. Men kroppen kändes så tung. Fick så ont i höger axel också så det var inte klokt! Jag vet att det är för att jag spänner axlarna.. försöker verkligen slappna av men det går tydligen dåligt!

Någon som har något bra tips? I sommar ska jag öva mig till att bli en betydligt bättre löpare, joggare, springare, eller vad jag nu ska kalla mig!

Pe

Kommentarer
Emil säjer:

När får du ont? är det redan från början av löpningen?

2010-05-14 @ 23:57:50
Emil säjer:

Och har man så där mycket energi kvar efter 10km har man mycket kvar att ge :)

2010-05-15 @ 00:17:26
fröken pe säjer:

haha ja jag vet då har man mycket kvar att ge.. var ingen blodsmak i munnen efteråt.. men nästa gång då ska jag svimma när jag går i mål :)

2010-05-15 @ 01:33:38

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback