Förra veckans träning:

24 Maj, 2010 - 10:53 ☆ glada dagar
Måndag -
fm: Spinning 50 min
em: Boxningsträning 1.5 h (dansundervisning)

Tisdag -
fm/em: (Dansundervisning)
em: MAQ 50 min

Onsdag
-
fm: (Dansundervisning)
em:Boxpass 1h 15 min

Torsdag -
fm: statisk träning handstående (pik sittande, brytningar)
em: Danceaerobic 45 min, BodyCombat 1 h

Fredag -
em: Springtur ca 10 km och styrka mage

Lördag - Vila

Söndag - Vila

Två dagars vila blev det i helgen. När jag undervisar dans är jag fysisk men tar inte ut mig helt. Så det är mer att jag håller igång kroppen, det är ett fysiskt jobb helt enkelt, därför hamnar dansundervisningen inom parentes. Det är inte riktigt träning men jag sitter inte heller still... ni förstår nog :)

Nu ska jag fylla på med lite extra frukost sedan dags för spinning!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback