Glad i rosa

25 Maj, 2010 - 15:02 ☆ glada dagar
Jag känner mig rätt nöjd efter dagens bodypump pass!
I vanliga fall brukar jag inte köra bp på tisdagar eftersom jag har MAQ på kvällen, men idag blir mitt pass inställt eftersom vi har genrep med våra danselever. (Och dem andra instruktörerna som hade kunnat ha det istället för mig är på utbildning...) Så då passade jag på att få ett styrkepass i kroppen nu på förmiddan istället!


Träningen gick i den rosa färgskalan idag. Och vem blir inte glad av lite rosa? I love it!
Ska tipsa om ett träningslinne!


En rosa skönhet! Från Nike. Det är inte så att jag bara måste köpa Nike kläder, men ofta blir det så. Dels för att det inte finns så mycket kläder att köpa här. haha men också för att jag tycker dem har fina kläder som sitter bra :)


Det är lite längre och sitter så skönt! Dock är det lite urringat. Men jag tycker inte det gör något när man ändå har en top under. Jag gillar linnen som är lite längre och inte sitter allt för tight! Jag köpte detta på Stadium och priset är 399 kr. Finns även i blått.

på stadium.se
i love it!
och i blått!
http://www.stadium.se/sport/traning/traningsklader/102632/nike-w-lw-long-bra

Tillbaka till Bodypump passet!
Jag testade att öka vikterna på allt förutom biceps, med tanke på mitt galna bicepspass sent igårkväll, och det kändes riktigt bra med tyngre belastning!! Det enda hemska var att jag blev otroligt trött i handlederna/underarmarna när jag lastade på till ryggen. Fick kramp och det kändes som att blodådrorna skulle sprängas och komma ut genom armarna! Haha heeelt galen känsla! Men ändå lite mysig på något sätt :)

Puss till er alla träningsglada
Pe




Kommentarer
Pe säjer:

Jag är inte gravid även om det ser ut så på sista bilden.... haha:) Så tro inget... bara uppsvälld efter att ha ätit. :)

2010-05-25 @ 19:30:13
Annika säjer:

Angående caféet i Sundsvall, så ja, vi var nöjda med det vi beställde. Olika sallader med goda tillbehör. Det tog lite lång tid bara innan vi fick in maten och det kändes inte så där jättepersonligt som jag kanske hade hoppats på men ett bra koncept och gott :)

2010-05-25 @ 22:51:28
Blogg/Hemsida: http://tremil.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback