Hurra för mig!!

31 Maj, 2010 - 00:20 ☆ glada dagar
Jag var så trött så slut så less... Städade lite. Tvättade. Somnade på soffan. Middag på restaurang med mamma o pappa och bananasplit till efterrätt.... Kände att jag borde träna. Borde ta en springtur. Men motivationen var noll.

22.10 hoppade jag i skorna trots allt och begav mig ut på en kortare runda! Det kändes så bra! Jag fick upp ett bra tempo och det kändes som att jag flög fram på dem tomma gatorna. Fantastiskt! Löpningen har inte känts så bra på evigheter.

(bild lånad från stadium.se)

Ska nog fortsätta ta mina springturer efter några dagars vila så jag är pigg i benen. Det ska även få bli kortare rundor och försöka få upp högre tempo istället! Jag tror det är min väg till att hitta löpglädjen! :)

Nu verkligen sovdags!

Puss och godnatt
Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback