Jag laddar med:

26 Maj, 2010 - 11:12 ☆ glada dagar

Frukost 1. Juice och två smörgåsar!


Frukost 2 (två timmar senare)
Fil och musli och två ägg.

Och lite kaffe på det! Perfekt uppladdning!

Nu ska jag på Rpm tänkte jag. Måste ju köra hårt med spinningen nu. Dels för att jag vill få starkare och snyggare ben ;) men mest för att jag vill vara förberedd när jag själv ska instruera längre fram.

I vanliga fall brukar jag fara 13 mil för att undervisa på onsdagar, men idag var jag tvungen att ställa in lektionerna eftersom vi har föreställning ikväll med mina andra elever (och på mitt andra jobb), och jag skulle inte hinna hem i tid. Tyvärr tyvärr.. Saknar redan mina onsdagselever! :)

Vad gör ni?

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback