jag tar kväll

04 Maj, 2010 - 22:37 ☆ glada dagar


Det känns skönt att sitta i soffan nu och bara titta på tv och dricka te. Kvällens dansundervisning var rolig som vanligt. Men det kan vara lite klurigt att få en grupp 6åringar att stå på rader *hihi* men dem är väldigt duktiga på att leka cirkus :)

Maq passet kändes bra också. Det är alltid så roligt att instruera. Men jag tror minsann att jag ska ge upp några övningar med viktskiva (som vi testar nu några veckor) och återgå till skivstångsövningar!

Eftersom den tyngsta viktskivan nere i gruppträningen är 10 kilo så kan det bli för lätt för dem starka och träningsvana... och att hålla flera viktskivor om man vill ha tyngre känns inte som något bra alternativ...



hittade den här filmen på youtube. det är precis dem övningarna jag gör på passet! :)

Kommentarer
Pernilla säjer:

Yeey, det låter toppen, jag vill ha tillbaka skivstången!

2010-05-05 @ 09:14:58
Fröken Pe säjer:

Ja jag tror det blir skivstång snart igen. Skivstång är alltid bra :)

2010-05-05 @ 11:05:56

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback