lite mer träningssnack...

18 Maj, 2010 - 22:37 ☆ glada dagar
Jag var på Theres corepass efter mitt MAQ pass föresten.
Det var lite nya övningar som chockade magen. Jag tror på att chocka musklerna! Kul med lite nytt också samtidigt som det är bra att variera övningar emellanåt.
SKÖNT kändes det.

Efter det pratade vi spinning upplägg. Jag har världens bästa kollega som tar sig tid och går igenom upplägg och tips med mig! :) Även om jag spinner en hel del själv är det inte samma sak när man sedan ska planera och genomföra passen som instruktör!



en kortis till film!

Pe

Kommentarer
Susanne säjer:

Hej!



Nu finns Walk the walk med röda skor som du hade önskemål om!

2010-05-18 @ 22:54:30
Blogg/Hemsida: http://www.illustreramera.nu

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback