När skämt blir verklighet...

24 Maj, 2010 - 23:52 ☆ glada dagar

Jag skojjade när jag skrev i förra inlägget att jag borde köra ett styrkepass.. haha men tror ni jag kunde hålla mig?
Jag är så van att ha boxningsträningen varje måndagkväll och ge armarna lite utmattning... Eftersom den uteblev idag, när jag istället jobbade i receptionen på gymmet, kändes armarna slappa! haha.. jag vet att jag är galen!


Blev ett express pass med biceps. Bicepscurl. 3x12


Bicepsarmhävningar med hantlar. 4x15


Omvända chins. Dra upp mer med biceps. 5x4 (var tungt idag...)

Avslutade med att trötta ut muskelerna med massa bicepscurl och lättare vikt. Typ så många jag orkade. 2 gånger.


Så nu kan jag gå och lägga mig sviiiinstark :) Ser ni vad fort mina biceps växte? Helt galet ;)

På tal om träning så pratade jag med Peter som är fystränare på gymmet. Vi ska träffas någon dag så ska han få hjälpa mig med ett träningsupplägg! Känner mig så taggad!! Sen ska jag och Anna träffas och hon ska hjälpa mig med spinning tänk. Så det är bra träningsgrejer på gång nu alltså! Wohoo!

Godnatt alla snyggingar

Pe

Kommentarer
Pe säjer:

Haha jag gillar verkligen mina träningsminer!

2010-05-25 @ 19:27:46
Annika säjer:

Och skitsnygga muskler :)



Var bor du/tränar du?

2010-05-25 @ 22:53:03
Blogg/Hemsida: http://tremil.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback