nog är det väl typiskt

11 Maj, 2010 - 13:56 ☆ glada dagar

Jag har känt dem senaste veckorna att min kondition är på väg upp. Har orkat hur mycket som helst!! 
Men  för två dagar sedan ungefär blev jag plötsligt trött, fick lite tungt att andas... Nog är det väl typiskt att det kommer lagom till konditionstest... haha.. jaja.

Kan det vara pollen? Eller förkylning? Var likadant förra året den här tiden (vid konditionstest). Får plötsligt mycket tyngre att andas. Jag blir förbannad! Pulsen rusar iväg för minsta lilla.. Hade förbättrat värdena lite på ett år iaf så det är väl positivt i alla fall. Men jag hade som bestämt att jag skulle vara i vääärldens toppform till detta test. Typiskt! Vikten var  den samma som för ett år sedan ungefär, jag som hade hoppats på att den skulle vara några kilo lättare men inte...
Ingen bra testdag det här inte!! :P

Efter testet och samtal med Anna tränade jag lite. På med vikter och körde igenom BC. Och gick igenom lite danser och sånt. Nu in i duschen och sedan tänkte jag hinna städa lite!

Kram på er
Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback