oj så slut jag är

10 Maj, 2010 - 23:23 ☆ glada dagar
Jag är faktiskt rätt slut nu det ska erkännas. Vet inte om jag har något virus i kroppen eller om jag bara allmänt är lite trött så här i slutet av dagen.

Det blev alltså spinning på lunchtid idag. Jobbigt men härligt! Åsa har ett fantastiskt bra och jobbigt pass!

Danslektionen idag gick väldigt bra. Dem är så duktiga eleverna och kommer vara ännu bättre när det är föreställningsdags!

Boxningsträningen gjorde mig trött i alla fall. Och jag tror det var rätt jobbigt för alla som vad där!? :) Men det ska vara jobbigt så det är bra! Jag körde en hel del arm och axel övningar som fick det att bränna ordentligt! Snacka om mjölksyra!! Underbart hihi.

Nu ska jag stretcha lite extra och bara sitta i soffan en stund innan det är läggdags!

Har ni haft en bra dag?

/Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback