söndagsbikten

10 Maj, 2010 - 00:35 ☆ glada dagar
Ja vissa dagar är det kalas och man är söndagslat och man har druckit något glas vin kvällen före. Jag säger inte att det är fel att fika och unna sig någon form av alkohol ibland. För det kan vara riktigt trevligt att gå på fest och känna sig lite berusad eller att frossa i godsaker..



en söndag kan det se ut såhär...


och såhär.... med lite dip till...

Men jag känner att jag måste skärpa till mig nu. Har blivit mycket av både det ena och det andra på sista tiden. Jag skulle ju gå ner 5 kg och inte upp.. haha!
jaja ibland blir det så. en sån där period när man kanske inte riktigt är helnöjd med hur mat och dryck intaget ter sig... Men efter en dålig period kan det komma en bra :)

Veckans träning har sett ut:
Måndag- Spinning 60 min, Dansundervisning, Boxningsträning 1.5 h
Tisdag- Dansundervisning, MAQ 50 min
Onsdag- Dansundervisning, Vilodag
Torsdag- Danceaerobic 45 min (full fart), Bodycombat 1h
Fredag- Spinning 50min, Bodypump 1h
Lördag- Biceps, triceps
Söndag- VILA med stort V :)

Har gått igenom diverse pass hemma och kört lite mage, rygg, chins under veckan också. Men den blev relativt lugn. :) Nästa vecka blir ännu bättre!

Puss och godnatt
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback