Stel och ömmande kropp

27 Maj, 2010 - 16:07 ☆ glada dagar

Ryggen känns lite stel. Likaså nacken. Och höftböjarna. Och baksidalår....


Stela vader och ömmande skulderblad...

 stela insidor...


fram och till sidan...


Bänken i köket är bra att stretcha mot :)


å sjunk ner..... och stretch...

ja det ska väl kännas efter några träningspass!

Det känns verkligen som att hela kroppen har dragit ihop sig till en stor knut när jag har slarvat med stretchingen på senaste! Så jag tog ett "sträcka ut" pass hemma efter mitt MAQ pass - som för övrigt gick bra. När jag fick upp lite värme försvann smärtan efter afrodansen igår :)

Nu ska jag fylla på med mat och en kopp kaffe. Sedan börjar det bli dags att förbereda inför kvällens dansföreställning med våra elever! :)

Vad gör ni? Hur mår ni?

/fröken Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback