Tack alla....

20 Maj, 2010 - 23:14 ☆ glada dagar
.... tappra som var med på passen ikväll! Hurra för folk som inte ger upp träningen bara för att det är sol ute ;) Träna måste man ju göra ändå... Eller? ;)

 Bikiniränderna är inte speciellt snygga. Syns betydligt mer på riktigt. Fick mig ett skratt när jag upptäckte att det numera ser ut som jag har en vit bikini....

För övrigt kan jag säga att jag har blivit brun idag!
Eller ja kanske lite mer röd. Men solen tog ordentligt kan jag lova.
Det enda dåliga med värmen är att jag "glömmer bort" att bli hungrig. Har ingen matlust. Så jag kände inte att jag behövde äta... och glömde därför bort middag. Vansinne! Speciellt eftersom jag hade 2 pass att instruera också! Men det gick bra ändå, fyllde på med mycket vatten för törsten är det då inget fel på!

Men kändes inte okej att ha ätit för lite under dagen och sedan träna. Illa Illa! försökte kompensera det hela med att äta jätte mycket när jag kom hem från träningspassen.. alltid något haha:) jag som annars brukar vara hungrig konstant och äter hela tiden... värmen värmen...

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback