Tisdag med T

11 Maj, 2010 - 10:49 ☆ glada dagar
T som i Tisdag, som i Test, som i Top :)



Min nya blåa träningstop! Visst är den fin? Lika snygg som mina hängiga gamla mjukisbyxor... *HAH*



Ja jag jobbar fortfarande på dem där magrutorna.. haha det visar sig inte vara fullt så enkelt. Mer konditionspass och tung styrketräning för den stackars magen står på träningsschemat. Jag har ju sagt att dem som finnas där till sommaren... ojoj vad sommaren närmar sig snabbt nu alltså.... Skit! hihi. Men om jag drar in magen allt jag kan så anar man dem nästan ;)



Såhär fin är i alla fall topen på ryggen! Matchar min stjärna minsann... Dem hängiga mjukisbyxorna sitter verkligen snyggt över rumpan. *haha* Börjar nog bli dags att lägga mer krut på ryggträningen också! ;) Men jag kör så lite ren styrketräning... är egentligen inte ute efter att bygga muskler heller. Vill bara bli stark och fast i kroppen. :)



Och på 3 spänner vi musklerna. 1, 2, 3!!!!
Jajjemänn fitness nästa!

jag skojjar bara... ville bara visa hur fin topen är i ryggen. Som sagt satsar jag inte på styrketräningen så jag har inte så mycket att visa upp. Ja förutom dem snygga byxorna då;)

Nu ska jag till gymmet, det är dags för utvecklingssamtal och lite tester. Ojoj...

/Pe

Kommentarer
C säjer:

En vacker dag ska jag också bli vältränad ;)

2010-05-11 @ 19:48:22

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback