Ensam är stark men tigrar pratar inte så bra.

01 Nov, 2010 - 23:39 ☆ glada dagar
Måndagar = boxningsträning. Idag blev en bra träning tyckte jag. (för så får man väl säga som tränare?)

Fotboll och rugby som uppvärmning i vår relativt lilla sal. Det blev tufft! :) Jag ska säga er att rugby med medecinbollar minsann inte är något för veklingar....

På boxningsträningarna är vi oftast aktiva tränare, alltså vi tränar även själva. Skönt att få sig ett eget pass och också bra att vara med för att känna hur det känns i kroppen med olika övningar.

Sen är det lättare att peppa om man själv vet hur jävla jobbigt något är! :
)

Jag tror jag ska bege mig på jakt efter en inneboende.
Eller i alla fall någon som kommer och sitter hos mig någon timme varje kväll. För ibland känner jag att jag bara måste ha någon att prata med. Hatar att vara själv för det mesta.....visst kan det vara skönt vissa dagar när man är helt slut... 

Vill ha någon att diskutera och prata med känner jag. Ni vet efter en lång dag med grejer som har hänt på jobbet, saker man har sett eller varit med om, kan det lixom bubbla i mig för jag måste berätta... jag är som en jädrans pratkvarn tror jag minsann... Vill ha någon att visa nya övningar jag kommit på för. Någon att sjunga för... att visa mina danssteg för...

Haha. Så om ni vet någon som passar in på beskrivningen hör av er.

Jag är leds på att prata med mina tigrar...

...jag skulle även uppskatta att någon sa "vad du är bra Pe".... ibland behöver man pepp från någon annan än en själv :).... och någon som vill dricka kaffe med mig från min nya kaffebryggare....

Låter det egoistiskt?

Pe


Kommentarer
Anonym säjer:

Det är inte alls egoistiskt. :P

2010-11-02 @ 08:11:56
Blogg/Hemsida: http://tvminnen.blogg.se/
Elin säjer:

2010-11-02 @ 11:36:01
Elin säjer:

Nåå, hade gärna anmält mig frivillig men jag dricker inte kaffe! :-( Bjuder du på te?:-)

2010-11-02 @ 11:37:33

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback