Hej mitt vinterland

26 Nov, 2010 - 16:59 ☆ glada dagar


Vitt. Jag älskar vitt. Vackert.

Julkänslan smyger sig på allt mer och visst är det en obeskrivlig känsla när det lyser och glittrar.

Dagens känsla: Smärta i ryggan
Dagens ätande: Värktabletter
Dagens bästa: Pratat med min fina vän Sussi S.
Dagens nu jävlar: Dags att boka in en resa till Skåneland
Dagens mys: Glöggkvällen som väntar
Dagens wow: Jag kan gå igen
Dagens miss: Hann aldrig med att träffa världens bästa Agneta
Dagens tanke: Tänk bara bra tankar

Träffade sjukgymnast Per idag. Han är underbar. Men det gjorde ont. Värktabletter gör allt lättare nu i alla fall. Känner att jag slappnar av och nu kan jag röra mig igen. Imorse kom jag inte ur sängen... Försökte åla mig ner samtidigt som mamma drog i mig. Det var galet. Imorgon ska jag skutta ur sängen. Göra en frivolt kanske. Man måste ha kvar hoppet :)

pussss ni underbara
Pe



Kommentarer
Erica säjer:

Skönt att läsa att du kan gå nu i alla fall! Det blir Kiruna nästa helg faktiskt, vi ska på 30-årsfest! :) Men sen måste jag tillbaka och plugga två veckor till och sen blir det jullov i Kiruna. Det ska bli skönt att få komma hem till riktig vinter med mycket snö (även om det har dumpat en hel del här också!). Du firar också jul i Kiruna va?

2010-11-26 @ 22:32:10
Blogg/Hemsida: http://erreb.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback