Ja då var det slutspurten då

04 Nov, 2010 - 16:11 ☆ glada dagar
Torsdag. Slutspurten av veckan. En till vecka har gått bara sådär. Va det är fasen inte klokt. Jag hinner inte göra annat på veckorna än att:
vakna, sova, äta, jobba, träna, dricka kaffe, tappa bort nycklarna, tappa bort handskarna så är veckan slut!



Efter första delen av min arbetstorsdag smakar en kaffe från min nya kaffemaskin ljuvligt!!
Jag behöver kaffe för att orka hålla mig pigg resten av dagen och kvällen....

På träningsschemat står spinning + funktionell styrka (instruerar) och Bodycombat (instruerar).

Ska försöka hinna med ett gympass också. Kanske bara blir mage/bål. Man får se vad som sker ;)



Det är sannerligen toppluve väder idag. Kallt. Har snöat lite. Blåser lite. Regnar lite. Ja det är ett "lite av allt" väder. Och i ett sådant väder är toppluvan ett måste.

Nu middag sedan hopp i träningskläderna!

Vad gör ni??

Förresten Ice bug skorna i ett tidigare inlägg är från Idépoolen och kostar strax över tusenlappen! Dem är helt underbara! Finns även i svart.

Pe

Kommentarer
Rebecca säjer:

Coolt har du en egen kaffe maskin :), hur går det annars då på det nya jobbet?? Trivs du??

2010-11-05 @ 00:06:56
Blogg/Hemsida: http://aspegrenrebecca.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback