jag kan bara älska det

11 Nov, 2010 - 00:39 ☆ glada dagar


Jag älskar det verkligen!!

Det har kommit så mycket snö idag att jag 1)jag höll på att köra i diket 2)man hinner bara skotta så är det lika vitt igen 3)min lilla bil höll på försvinna 4)jag har fått testa mina Ice bugs 5)jag har myst i täckbyxor och under luvan

Snö är som magi för mig. Jag vet inte varför jag alltid har älskat det så mycket. Det är bara så fantastiskt med vinter!

Och tänk kompisar på allt skoj man kan göra!
Åka spark, åka pulka, skidor, snöänglar, snökojjor, snöbollskrig, skotta, snöborgar, skridskor, snowboard, snöfotboll, promenader...

lägg sedan till röda kinder, varma kläder, god sömn, en kopp te, underställ, jul.... Kan ni hålla med om att vintern är fantastisk?

Tjollahej vad jag mår för jävla bra! (men imorgon har jag garanterat träningsvärk! och jag tror inte det är ifrån dagens box o zumbapass utan från kvällens snöskottning!)

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback