lycka.....

06 Nov, 2010 - 03:54 ☆ glada dagar
....är att efter en trevlig kväll i goda vänners sällskap gå hem efter kl 3 på natten.

Snön ligger vit på marken och det är en "varm kyla" som möter en. :) Äntligen vitt av snö! Jag vill ha mera!

Tacos, vin, lite idol och spel blev det hos Elin o Patte! Tack till värdarna för god mat (och för att ni har adopterat mig och jag får flytta in i bajs rummet. haha) och tack till Ante, Peter o Maria.

Tack även till den håriga trion Torsten, Linus och den tredje för att ni var så gulliga och ofarliga! Jag kommer våga möta er igen. ;)

Det blev en kanon fredag!

Nu säger jag bara PE GÅ OCH LÄGG DIG! imorn (idag?!) ska jag o Elin på gymmet. Great.

tjohej så länge

Pe

(ja datorn stod på eftersom jag glömt slå av den när jag for iväg. därav råkade det bli ett inlägg i farten. jag har alltså inte startat datorn för att uppdatera bloggen 03.51, det vore för galet.)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback