När tomten dinglar med fötterna dansar jag som spicegirls och blir kär i en karl med skägg

28 Nov, 2010 - 19:04 ☆ glada dagar


Det är mys med en ledig helg. Och med första advent. Och julstämning.

Jag har haft en fantastisk helg trots ryggsmärta.

I fredags var det glöggkväll med Elin, Patte, Ante o Erik. Oj så trevligt det var! :) Det är inte julstämning innan man dricker årets första glögg! :)

I går kom Amanda förbi med lite bubbel.
Det blev en fantastisk kväll med skratt, sång och musikvideoinspelning.. (haha det ni!)



Jag såg en kille som jag tyckte var lik Tomas Holmström, och eftersom jag är dödskär i Tomas Holmström blev jag lite kär i killen.... Egentligen tror jag inte att han var så lik... men han hade skägg iaf... Det är nog min dröm om att gifta mig med ett hockeyproffs som spökar. :)

Efterfest hos Simon där vi dansade vidare tills fröken I somnade och vi gav upp o for hem. hihi. Det bästa var att jag kunde dansa hela kvällen. Kanske lite stelare än vanligt. Men ingen smärta är stor nog för att man ska sluta dansa! ;)



Det har hunnit bli lite jul hemma hos mig också. Fantastiskt mysigt när stjärnorna och ljusen är tända. Vill bara sitta hemma och dricka kaffe hela tiden! Oj vad jag älskar julen. Det måste vara det bästa på året!

Idag skyltsöndag och första advent.

Jag och Elin har myst runt på stan. Tittat på hästbajs och testat klänningar till den kommande julfesten med jobbet. Sedan åt vi lunch med Patte och funderade vad vi ska bli riktigt bra på. Alla har ju inte turen att vara som Patte- bra på allt. haha :)

Hunnit med att äta middag på restaurang idag också. Vilken lyxig söndag! Min första lediga söndag på länge och den blev så fantastiskt bra! Snart väntas filmkväll också. Hurra för söndagar!

Känns konstigt att ha träningsförbud men ärligt lite skönt också. Det finns så mycket annat roligt att göra.

En kaffe på det!

Puss på er alla underbara mänskor!

Pe

Kommentarer
Anna säjer:

Åh vad jul mysigt du har det :))

2010-11-29 @ 08:50:58
Blogg/Hemsida: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback