onsdag är det o inget annat

17 Nov, 2010 - 16:00 ☆ glada dagar


Jag gick omkring och trodde att det var torsdag idag... nu insåg jag att det är onsdag så jag måste alltså tänka om. Förbereda mig för Box och zumba pass och inte något annat.

Dagens sparande:
Igår var jag och åt med mor o far. Mamma orkade inte hela sin pizza. Fort frågade jag efter en kartong och tog med mig den stora biten hon lämnade kvar. Vips så hade jag gratis middag idag. Perfekt!

Dagens "jag borde":
Strukturera upp allting jag har på gång. Men orkar inte. Jag litar på att jag inte hamnar vilse i kaoset...

Dagens känsla:
Glad. Lycklig. Trött men bara en aning

Dagens bästa:
Espresso i min söta kaffemaskin

Dagens post:
Inbjudan till ett bröllop!! Weeee vad roligt!

Ladda upp. Peppa upp. Byta om. Ta en snus. Sen redo för en jobbkväll ;)

Ska jag vara helt ärlig längtar jag lite tills jag får komma hem igen, ta tigern under armen och kasta mig i sängen.

Kärlek till er! (Och kärlek till mig. Kärlek behövs. Massor.)

Pe

Kommentarer
Rebecca säjer:

Mysiga bilder:) Åhh vilken tur du verka ha, jag vill också fara på bröllop :) Hoppas allt är bra ! Tjing

2010-11-17 @ 22:22:10
Blogg/Hemsida: http://aspegrenrebecca.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback