vilken lycka mitt i eländet

22 Nov, 2010 - 22:37 ☆ glada dagar


Lycka är verkligen att hämta ut ett stort grönt paket.
Som är till mig! Mig mig bara mig!
Från någon som bryr sig om mig. Tänker på mig. Från någon som älskar mig. Och från någon som jag älskar lika mycket tillbaka!!

Jag har inte öppnat det än. Men snart kan jag inte hålla mig! ;)



I går hade vi show med våra funky kidz och Bliss elever.

Jag var en mycket stolt och rörd dansfröken! Dem var fantastiska! Så fina och så duktiga! Varje gång det är dags för avslutnings show vill jag bara ta med mig alla barn och springa iväg och fortsätta dansa! :)

Ska bli skönt att få vila huvudet lite innan nästa termin drar igång. Men jag längtar faktiskt redan! :)
Danslärare måste vara det bästa yrket som finns! Hurra!

Sen jag hade zumba pass i lördags
har jag känt av lite smärta i ryggen. Idag är det riktigt dåligt och jag tror att en rejäl låsning är på väg.... Försökte träna ikväll på boxningsträningen men klarar inte av att vrida kroppen.
Jag ska sova på saken så kanske det känns jätte bra imorgon! Annars har jag ju turen att ha ett flertal sjukgymnaster på mitt fantastiska arbete!

Snälla ¨håll tummarna för att det inte kommer någon låsning (som jag hade i somras) jag har inte riktigt tid med någon smärta just nu!

Puss på er vänner. Jag ska öppna paket. Vad gör ni?

Pe

Kommentarer
Anna säjer:

Vad var det i då?? tid att ses någon dag?? :)

2010-11-23 @ 12:03:42
Blogg/Hemsida: http://jakiya.blogg.se/
Elin säjer:

Vad var det i paketet????!!! =)

2010-11-24 @ 13:02:39
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback