bye bye och väkommen

14 Okt, 2010 - 19:21 ☆ glada dagar


Dagens apotekshopping!
Bye bye täppthet och värk.



Dagens "tycka synd om mig själv" shopping.
Välkommen nya örhängen och en ny färg på min handled!



Den nya färgklicken är nästan identisk med min blåa favorit klocka. Färgen och märket är det enda som skiljer.
Båda gör mig glad så fort jag vill ha koll på tiden! weee

Om man skulle ta sig en kaffe på det!
Sen försöka ge mig ut på en liten promenad. Lugnt och försiktigt men få röra på mig i alla fall.

Puss och hejsan svejsan
Pe


Kommentarer
Pe säjer:

Hahaha ingen klocka är riktigt rätt inställd dock... ;)

2010-10-14 @ 19:23:24
Emil säjer:

Måste du ha 2 klockor? Är det så att du ska kunna dubbelkolla tiden så du inte kommer sent?

2010-10-15 @ 00:43:08
Pe säjer:

Jag älskar klockor! VIll byta form och färg ibland :) Kommer inte ha på dem samtidigt! haha :)

2010-10-15 @ 12:45:15

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback