Ice bug! och vart tog veckan vägen?

28 Okt, 2010 - 22:49 ☆ glada dagar


Nu är det bara att invänta vintern med mina nya skor!
Oj vad jag ska ta vinterpromenader. Ska inte frysa på hela vintern har jag bestämt :)

Tänk på när ni köper vinterskor att köpa en storlek större. Kan man vifta på tårna så fryser man inte :)

Idag har varit en bra dag men jag är trött ska jag erkänna.

Jobbat förståss hela dagen. Ikväll blev det Bliss(instruerar). Sedan Spinning + maq (instruerar) och avslutade med Bodycombat. Nice!
Känns så skönt att vara frisk igen! Hurra! Men jag är lite öm i kroppen efter min sjukdomsvila. Det känns att jag satt still länge....

Träffade tjejerna och hade möte om Funkykidz/Bliss och den kommande showen.
Det är mycket att tänka på när det vankas show och bara danskurser i sig.

Anmälningar, vem ansvarar för vad, vem är björn, ska vi ha fika, vem säljer fika, behövs det någon paus, vad ska vi ha för underhållning, hur gör man lättast en stor skattkarta, vilken ordning ska barnen dansa i, vem presenterar, ska vi ha power point, vad ska eleverna ha på sig, rekvisita, vad ska köpas.... jösses man blir trött bara av att fundera och styra upp allting! :)



Det kommer bli ett dansparty om någon vecka i alla fall när våra duktiga elever ska få uppträda! hihi!

Kan inte fatta att det är FREDAG redan imorgon. Vad hände med denna vecka? Jag startar förståss fredagen med ett svettigt morgon pass. Spinning och styrka. Vi ses om ni är morgonpigga och befinner er i min stad ;)

Adjöken från fröken
Pe

Kommentarer
Rebecca säjer:

Hej Petra! Grymma skor, själv får man väl ha powerskorna i vinter med :(

2010-10-29 @ 12:30:51
Blogg/Hemsida: http://aspegrenrebecca.blogg.se/
Anna säjer:

vad snygga skor var finns de att köpa? :))

2010-10-29 @ 18:03:02
Blogg/Hemsida: http://jakiya.blogg.se/
Anonym säjer:

Riktigt härliga skor. Vad kostar dem? och vars hittar man sånna? :) Är själv sugen på ett par.

2010-11-04 @ 10:31:34

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback