Jag är stark! jag står emot... jag måste...

07 Okt, 2010 - 14:26 ☆ glada dagar


Jag biter ihop idag. Jag är stark nog att stå emot en förkylning! Eller? Usch. jag måste måste måste.
Idag måste jag orka med dagen. Dansundervisning, spinning & funktionell styrka, Bodycombat.
Jag kan väl bli sjuk på lördag när jag är ledig istället?



Även om min spegelbild ser lite sliten ut så ska jag orka med dagen!

Nu har jag bestämt mig att jag ska jobba ikväll. Och har jag bestämt mig är det bara att köra. Antingen är man hemma och är sjuk eller så instruerar man och ger deltagarna det dem är där för- ett jädrans bra pass! ;)

Det är inte så att jag är dödssjuk. Men jag känner att det ligger något virus i kroppen som kanske håller på att bryta ut. Alvedon, halstabletter o kaffe. Kan inte vara helt fel!

Jag uppmanar absolut inte folk att träna om man inte är frisk!
Men när det är såhär lite mellanting brukar jag testa och blir det då värre efter att ha tränat vet jag att det är dags för vila!

Snälla håll tummarna för mig att det dumma viruset bestämmer sig för att dra sig tillbaka!!!!

Puss o kram
Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback