nykär

20 Okt, 2010 - 15:07 ☆ glada dagar
Ni vet hur det känns när man är nykär! Så känns det nu. Det lixom pirrar lite och jag känner mig nervös.

Ikväll blir det att Zumba loss och det ska bli så fantastiskt härligt att få röra på sig igen.
Det pirrar för att jag längtar så mycket in i träningssalen! Och jag är nervös för att förkylningen ska göra mig helt slut eller att jag ska hosta mig igenom hela passet. Lite nervöst känns det också med ett nytt pass som är fullbokat och folk på kölista. Crazy och man vill inte göra deltagarna besvikna! ;)

Jag har hunnit jobba 6 timmar redan och nu hinner jag äta och dricka kaffe innan det är dags för jobb nr 2!
Det regnar i Piteå idag och regniga dagar tycker jag är dem bästa arbetsdagarna. Vad skulle man annars ha gjort?



Vad är era kommentarer på detta videoklipp?
Tror ni på det? Tror ni inte?
Ser det kul ut? Ser det tråkigt ut?

Zumba har verkligen slagit stort, det är väl det jag kan säga såhär långt.
Ska återkomma med fler reflektioner kring detta Zumba tjatande längre fram!

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback