Söndags update!

17 Okt, 2010 - 21:06 ☆ glada dagar


Som en skrovlig gammal häxa. Ungefär så låter jag när jag pratar. Men förutom det mår jag bra och dagen har varit great!
Idag fick jag äntligen dansa med Funkykidz barnen igen och dem är så fina så jag vill bara krama dem allihopa! :)

Sen blev det boxpass. För mig blev det lugnt. Instruerade mest bara. Jag har fortfarande en förkylning jag måste bli helt frisk från. Efter det blev det corepass. Fick aktivera mig men ta det lite lugnt. Kändes skönt!!






Igår tog jag en långpromenad. Var så less på att sitta still. Orkade inte känna mig sjuk längre. Det har kommit lite snö i Piteå och jag slogs av hur vackert det är när vintern är på väg. Jag längtar verkligen efter full vinter nu. Promenader en vinterdag när det biter i kinderna är nog bland det härligaste jag vet....

Sen blev det en helkväll med grabbarna igår. Tack för roligt sällskap och dans! Ni är fantastiska! :)

Nu ska jag göra som jag brukar på söndagskvällarna. Ta en promenad till Ica och handla något gott kvällsfika.
I fredags hämtade jag ut nya träningskläder som jag beställt från Nike, dem får ni se sen!

Puss på er kompisar
Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback