var är formen om den inte är i ugnen?

14 Okt, 2010 - 15:28 ☆ glada dagar


Tillvaron är upp och ner och hit och dit och suddig och grå.

Formen börjar försvinna. Jag hittar den inte. När man sitter still känner man sig lat, tråkig, fläskig, ofokuserad....



Dagarna ska vara färgglada och glittriga. Då trivs jag! Färg gör mig glad. Hoppsasteg gör mig glad.
Hoppsasteg gör garanterat andra glada också.

Så med det sagt ska jag klä mig i färg och hoppsa in på apoteket!
Oväntat att jag hoppsar kommer folk dra på smilbanden. Färgsprakande så det inte märks att jag är sjuk!

"Skrattar man och springer fort är det ingen som ser att du har fula skor"

Haha samma tanke gäller idag. Skrattar jag och kastar färg omkring mig märker ingen att jag egentligen är sjuk och känner mig sliten som en gammal disktrasa! Förhoppningsvis glömmer jag bort själv vilken dålig form jag är i!

Nu ska här bli en färgglad dag, och då menar jag inte bara i form av det gröna snoret!

Tjollahopp!

Kommentarer
Maria säjer:

Oj vilken inspirerande blogg du har. Man blir ju riktigt sugen på att träna! ;)

2010-10-14 @ 17:57:13
Blogg/Hemsida: http://mariahaa.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback