Är man rädd går det fort!

22 Sep, 2010 - 23:45 ☆ glada dagar

Onsdag är min favorit dag på hela veckan!



För det första har jag sovmorgon vilket är väldigt uppskattat. Får en del gjort hemma. Som att tvätta träningskläder och dricka kaffe...

Cyklar till jobbet. Har gymvisningar. Städar. Och har boxpass o Dansaerobic pass. Älskar mina onsdagspass!!

Bra deltagarantal ikväll på både boxen och dansen vilket gjorde mig överlycklig! Duktiga är dem också! :)
Jag älskar boxning och Jag älskar dans. Så självklart måste jag Älska mina onsdagar!



I omklädningsrummet hittade jag denna blå tröja och svarta linnet som en av instruktörerna vill sälja. Helt nya. Jag älskar dem båda så nu velar jag om jag ska köpa en eller båda? Eller ingen alls?
Blå funktions tshirt måste man väl äga? ;)



Ett längre svart linne måste man också ha va? Jag som gillar långa linnen!!
Vilken hade ni valt?

Har ont i mina armar idag också ska jag säga! Hann köra ett snabb pass armar, axlar och mage innan jag började jobba. Plus då boxningen i måndags och boxen idag. kan knappt sträcka ut dem. Skönt! :)

Som avslutning ska jag säga att om man är mörkrädd som jag, och dessutom inte har någon lampa på cykeln så går det fruktansvärt fort hem! Och då menar jag fruktansvärt fort! Med det tempot jag hade hem ikväll hade jag vunnit varenda tävling. Det gick så fort att jag knappt hann andas på hela vägen! haha...

Mörker är livsfarligt!

Sov gott (det är okej att somna med lampan tänd!)

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback