*Bling Bling i träningsanda*

09 Sep, 2010 - 15:27 ☆ glada dagar
Solen skiner! Det är sommar idag i Piteå! Underbart och helt galet på samma gång. September och jag kan sitta ute i linne! Älskar denna dag.



Jag har övat Bliss. Idag smäller det! Drar igång med danslektionerna i eftermiddag. Spännande!
Hunnit äta en snabb lunch ute i solen med Farmor och Farfar- helt underbart.
Sedan satte jag mig på balkongen med Bliss koreografierna och ipod och övade och övade.....




Mina dansbyxor (och favorit byxor) är på! Tyvärr är inte färgen den bästa om man är rädd för att det ska synas när man svettas...
Men varför skämmas över lite svett på baken? Svetten är belöningen när vi tar i så det ryker under träningspasset. Så Mer svett åt folket får jag väl säga? Och våga bära beige färgade byxor ;)

Dagens tränings *blingbling* består av det fina BLISS instruktörshalsbandet & den snygga loggan på mitt nya Les mills linne! ;)

Nu drar jag till jobbet. Städa sjukgymnasternas rum, Bliss danspass, Spinn+maq pass, ev Body Combat.

Idag blir en bra dag, jag kan känna det ända ut i fingertopparna!

Puss i höstsolen

Pe

Kommentarer
r säjer:

Hallo!



Jo var bara hemma en dag det är väl det man har råd med! Nä nu ska jag äta nå innan jag svimmar ...:)

2010-09-09 @ 17:26:46
Blogg/Hemsida: http://aspegrenrebecca.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback