det blev en fredag med mys. alltså fredagsmys

24 Sep, 2010 - 23:55 ☆ glada dagar
Underbara fredag!

Jag sov längre än jag hade tänkt idag. Som "tur" var så var det bestämt att Esbjörn skulle ta mitt morgon spinn+styrka pass. Eftersom jag annars skulle ha 3 pass idag. Hade absolut funkat men man ska akta sig att köra på för mycket. Det sliter mer på kroppen än jag kanske tänker...

Och jag vill inte tappa glädjen
till att instruera pass, vilket visserligen känns omöjligt, men man vet ju aldrig om det blir för mycket av det goda...

Istället fick det räcka med först favorit fredag passet som bestod av spinning och styrka. (som jag tog istället för therese) Underbart roligt! Underbart svettigt! Underbara deltagare! Jag valde att köra styrkedelen i form av cirkelträning. Effektivt och jobigt, och det kändes som ett bra upplägg!

Efteråt hade jag pass med ett gäng handbollstjejer. Yngre tjejer som jag körde spinning och box med. Dem var så duktiga och det är ju så fantastiskt roligt att ha pass med idrottslag! :)

Sen har det blivit fredagsmys med tjejerna!

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar. det ni!

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback