Efter tårar kommer skratt

14 Sep, 2010 - 17:24 ☆ glada dagar
Vänner. Jag vet inte vad det tog åt mig igår. Trodde det var synd om mig. Vilket skit snack!

Men efter tårar kommer skratt, och idag är en bra dag!
Det märks så tydligt när jag slarvar med sömn och mat. Har jag mycket att stå i dessutom och någonting krånglar så rinner tårarna i floder. Allt bara för att jag är så trött.... Minsta motgång kan då kännas som ett världsproblem.

Men trots allt ska man nog tillåta sig att förstora upp sina problem ibland. Tycka lite synd om sig själv och vara ledsen. Det känns faktiskt skönt med en ordentlig urladdning, och det bästa av allt är att det dagen efter är ännu härligare att skratta! :)



Nu funkar det att titta dvd på datorn (vilket inte gick igår) bara det får mig på bra humör! ;)
Body Combat 45 säger jag bara!



Ikväll kör jag sista passet med BC 44, så jag hoppas många kommer och njuter av passet en sista gång med mig ikväll.
Vi ska lämna 44an på bästa sätt, på topp, med så mycket energi att taket kommer lyfta i salen! Är ni med??? ;)



Och hörrni. hur kunde jag tycka att jag behöver en karl för att hjälpa mig med saker? Vad var det för dumhet som slog mig i skallen? Tjejer kan! Jag kan själv!

Jag är till exempel en riktig hejjare på att snusa, koka potatis, äta torsk, dricka kaffe, diska och jobba! Helt på egen hand! :D

Så nu ska jag ut o meka i bilen!

Ikväll bodycombat! Sedan dansa lite.

Puss på er! Och glöm inte att lägga er i tid ikväll. Vi ska orka skratta imorgon också

Pe




Kommentarer
Erica säjer:

Vilken tur att du inte var ledsen så länge. Ibland behöver man faktiskt få gråta ut och göra sig av med en massa gammalt skit som man samlat på sig.



Då får man säga grattis i förskott! Jag tror ändå att det är värre att fylla 25 än 26, tänk, du har ju haft ett helt år på dig nu att försöka acceptera att du är närmare 30 än 20 :P. För mig kommer ju det här som något helt nytt! Hoppas du får en trevlig födelsedag.

2010-09-14 @ 22:07:39
Blogg/Hemsida: http://erreb.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback