En liten tjockis

22 Sep, 2010 - 00:01 ☆ glada dagar


Godkväll Piteå. Godkväll Världen.

Jag känner mig som en tjockis. som en liten knubbsäl. anledningen är att jag har ont i magen och den ser ut som en ballong. Inte okej. känns som att jag väger ett ton. Jag börjar tappa formen. stackars mig. som har så mycket pass att gå igenom att jag inte hinner träna så hårt som jag vill.... stackars stackars mig.. haha.. :)

För att bota min tunga mage
måste jag skärpa mig och inte vräka i mig det jag inte klarar av. Vill säga allt som innehåller socker och för mycket onödiga kolhydrater. Jag får bara en stor och ond mage. och blir så tung så tung.




Dagens bästa:
Stretcha framför min favorit lampa som lyser igen (tack till A)
Instruktörsmöte
Bodycombat

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback