fiskbullar i stekpannan vs vin och köttfärssås

06 Sep, 2010 - 18:15 ☆ glada dagar


ja i mitt kök kan det bli lite hur som helst.

*dags för middag.
*Fröken Pe steker lax, som inte är allt för ovanligt.
*Slänger i lite räkor.
*Känns konstigt.
*Hmm.. inget att äta till.. oj.

Gårdagens rester borde funka bra.
*Fiskbullar och spagetti/broccoli.
*Jag värmer det i micron.
*Fan jag äger ingen micro.
*Äsch allt får åka ner i stekpannan.
*På med lite kryddor.
*Klart.

Utvärdering- att värma fiskbullar i stekpannan är inte riktigt okej. Fick en konstig konsistens.
Om man kryddar med endast citronpeppar smakar maten just - citronpeppar.

 Mat är roligare om man är 2!

Därav ännu en anledning att flytta ner till Sthlm. Äta köttfärssås och dricka vin med Jossan hade lätt fått bli en vana!
Jag saknar dig redan! Kasta ut din inneboende till jul och gör plats för mig! ;)

Nu packa väskan och dra iväg.
Dags för boxningsträning. Ikväll börjar vi om med höstens träningar på allvar.
Det kommer troligtvis några nya som vill börja träna med oss. Så jag ska vara en hemskt snäll och glad tränare så dem törs stanna kvar :) mohahaha... Eller så får dem drillas hårt från början. Törs dem stanna kvar efter kvällens träning är dem värdiga boxare! hihi

Vad gör ni vänner?

Pe



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback