goodie bag från träningskonvent

05 Sep, 2010 - 17:08 ☆ glada dagar


Det är roligt att vara på träningskonvent. Något som också är roligt är att få små saker! :) Från super saturday fick jag tex med mig detta;



Keso mellanmål som delades ut när man skulle hem efter en lång dag. Väldigt uppskattat!! Så gott. Keso med nötter och grejer. Jag har aldrig sett det förut, så kanske är någon nyhet? Toppen!



Tidningar och svettband!



Träningspåse. Har ett gäng sånna nu. Så bra att ha svettiga träningskläder i.. skor.. osv..



En liten necessär med bra att ha grejjer!



Handlindor! :) akupressurring...



Det bästa nya BodyCombat dvd´n och det snygga Les mills halsbandet!!

Självklart köpte jag lite kläder också. Men dem får ni se sen!

Nu är jag hemma igen efter en minst sagt galen hemresa. Men den historien drar jag ikväll!
Ingen lugn och ro bara för att jag är hemma igen.

Nu ska jag fara och koreografera dans!!

Puss och kram och be brave ;)

Pe


Kommentarer
Rebecca säjer:

Hej såg din kommentar nu:) Jag tackar så mycket! Hur är allt med dig då? Läste om att du blivit singel mm det var ju tråkigt med du hittar snart din nhl spelare ;) Ha det gott Kram Rebecca



Och ps. Kom gärna och hälsa på någon gång i skellefte om du nu har vägarna förbi:)

2010-09-05 @ 17:56:35
Blogg/Hemsida: http://aspegrenrebecca.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback