Grattis till MIG!

17 Sep, 2010 - 16:49 ☆ glada dagar
Min födelsedag!



Idag fyller jag år. Hurra! Så grattulationer tas tacksamt emot. hihi.
Rätt härligt att ha en dag när man känner sig extra omtyckt och ihågkommen. :)

Startade dagen med ett spinning och styrke pass med många morgonpigga och energifulla deltagare. Bättre start på födelsedagen hade jag inte kunnat få! Sen har jag öppnat ett stort paket också... Gissa vad det var i?? ;)



Jag har dessutom blivit bjuden på lunch av N. Och fått en verktygslåda!
Amanda har sjungit för mig i telefon. Jag fick en bild på Victor som grattade faster. (världens sötaste unge!)
Och jag har snackat med syrran länge i telefon.

Dagen har bara börjat. Vilken födelsedag jag har framför mig känner jag.

Nu väntar jag på Lillebror som kommer och hälsar på i helgen!! Är så glad över att få umgås med brorsan.
Ska väl byta om från myskläderna också. Och göra en tårta! Hurra för födelsedagar.

Puss
Pe

Kommentarer
Emil säjer:

Grattis igen! gamling...

2010-09-17 @ 20:27:55
Rebecca säjer:

Men grattis!!! Hoppas du får en kanon kväll!!

2010-09-17 @ 21:19:18
Blogg/Hemsida: http://aspegrenrebecca.blogg.se/
Iz@ säjer:

Grattis på födelsedagen! Lite i efterskott då =)

2010-09-18 @ 12:17:17
Blogg/Hemsida: http://imittegetparadis.blogg.se/
madde säjer:

Grattis i efterskott :)

2010-09-21 @ 11:17:06
Blogg/Hemsida: http://madeleinecarlsson.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback