Heffaklump

14 Sep, 2010 - 23:52 ☆ glada dagar

 TUNG TJEJ

Jag längtar efter ett gympass. Fattar inte att jag säger det, men jag har inte haft tid riktigt....

Efter mitt BC pass ikväll gick jag och Anna igenom lite till Danspasset imorgon.
Före passet hade jag en gymvisning och efteråt hann jag inte innan vi stängde, så blev ingen egen träning i gymmet för mig idag heller. Illa!

Var tvungen att kasta mig i chins räcket när jag kom hem. Mina biceps gjorde ont. Jag kände mig stor och tung som en heffaklump. Gick inte så lätt som jag hade hoppats på...

Känns som att jag håller på tappa formen. Imorgon måste jag hinna lyfta skrot! Ta i så jag blir blå i ansiktet. Skrika lite skräckinjagande. Haha... grymt.

Jag säger godnatt där. Imorgon har jag sovmorgon! oj så skönt!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback