jag är inte sjuk. inte galen. jag har bara dansat

05 Sep, 2010 - 21:20 ☆ glada dagar
Jag är så glad att jag har min dans och min träning! Känner mig aldrig riktigt ensam när jag har dans och träning som mina bästa vänner. Jag kan dansa bort problem, dansa bort smärta, dansa bort trötthet, dansa bort stress, dansa bort tårar, dans dans dans. Allt ska dansas!




Jag är totalt slut. Men känner mig så glad. Jag mår så bra!

Träffade Anna och gick igenom lite till vår nya koreografi till danceaerobic passet.

Sen stannade jag kvar och bara dansade. Jag salen musiken och dansen. Underbart! Svetten rann och rann. Och jag kunde inte sluta. Det var som om någon hade tryckt på play och vägrade stänga av....

Efteråt var jag blöt. riktigt blöt. i svett. kändes skönt. men såg nog inte så mysig ut. var tvungen att fara på ica och handla. kände hur eftersvettningarna kom. jag stod vid mejerihyllorna och kände hur det hettade i ansiktet. jag måste ha sett ut som en gris. folk tittade konstigt. jag bara log.

"JAG HAR DANSAT" tänkte jag skrika, men gjorde det inte.

Pe

Kommentarer
madde säjer:

härligt! :)

2010-09-06 @ 10:46:49
Blogg/Hemsida: http://madeleinecarlsson.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback