Nånting händer....

24 Sep, 2010 - 14:18 ☆ glada dagar
... det är nåt stort på gång!



Gissa vad vi snart släpper för nyhet på step in?`wiiiii :)

Träningsanläggningar överallt tar in det. Det är det senaste och tydligen hetaste i dansväg.
Man dansar, har roligt, bränner fett och blir galet vältränad! (haha de sista i alla fall om vi ska tro på tv shop reklamen??)



Av dans blir man stark så jag hoppas många deltagare kommer hänga med mig in i salen när vi zumbar loss!

På tal om stark så en liten parentes.
Jag städar idag uppe i gymmet; 

En äldre herre - Oj här kommer det ett sånt där muskelberg.
Pe - va? menar du mig? gryyyymt
En äldre herre - Är det gymmet som har byggt din kropp?
Pe - Nej det är skurmoppen.


En äldre dam vill vara med i samtalet


En äldre dam - Du måste köra mycket sån där spinning?
Pe - Ja det händer
En äldre dam - Usch det är jätte tråkigt. Det är så hemskt.
En äldre herre - Du måste göra mer än att sitta på en cykel. Vad gör du där nere i källarn egentligen?
Pe - Ja förutom att svinga runt skurmoppen så blir det dans och boxning o lite annat.
En äldre herre - Oj då gäller det att passa sig om du kan slåss. Kvinnor är lömska. Jag vet för jag har några där hemma. Man vet aldrig med er, ni är oberäkneliga.



Ja det är för härligt vad man träffar mycket människor och hamnar i olika samtal på en dag. Men nu vet ni killar, lita inte på oss tjejer. Rätt som det är smäller det ;) En äldre herre har minsann talat idag!

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback